Prenses-annesi1 bizde ateş olmamıştı 37.3ün üzerine çıkmadı hiç.. umarım sizin de rahat geçer💐 evinizde calpol bulundurun o kadar başka da bişey yapmanıza gerek yok. Duş konusu da verem aşısına su değmicek, onun dışında vücudunu yıkayabilirsiniz demişti bize hemşire.. onu sorabilirsiniz💐