Helenyaz Prenses-annesi1 rahat olun, abartılacak birşey yokmuş.bizde ateş yok şu anda. 38 olmadan calpol vermeyin dediler zaten. Boş yere ilaç kullanmayın.
Prenses-annesi1 Helenyaz aşıya gitmeden fitil kullanıcam doktor fitil yazmıştı 2.ay aşısını olmadan kullan dedi onu kullanıp gidip vurdurucam
Assl1han Prenses-annesi1 bize se öyle dediler korktuk bütün gece saat başı kalkıp ateşini ölçtüm uyuyamadım ama bir şey olmadı
Prenses-annesi1 Ikrabebek sizde streslimisiniz benim gibi ben çok sıkıntı yapıyorum korkuyorum ateşi olup düşmicek diye 😣
Ikrabebek Prenses-annesi1 ay hemde nasıl ya. Bi de şu aşı karşıtları var ya. Kafamı çok karıştırıyolar. Şöyle oluyomuş içinde bilmem neler varmış. Şok nöbet koma geçiren bebekler varmış. Okudukça korkuyorum. Zaten bebeğimin alerjisi var
TalentedMom Prenses-annesi1 korkma canım bi hiç sorun yaşamadık her bebeğin bünyesi farklıdır içini ferah tut alışan sonra ara ara ateşini ölçersin
Ipekengin Prenses-annesi1 sali gunude biz gidecegiz bende cok stresliyim insallah bebislerimiz sorunsuz gecirir 😏😟
Elifhanim Prenses-annesi1 korkma canm baktn yukselio bir cay kasigi calpol ver br seynolmaz Allahin izniyle
Deletedmom379 Prenses-annesi1 bizimde yarın 2 ay aşimiz var ve içim içimi yiyor sabah olmasın diyorum. Keşke bana vursalarda sütten oğluma geçse 😥😥😥
Tcrtcr Pelo_00 aynen bizim de öyle oldu yaptırdığımız gun aksama kadar uyudu şaşırdım hatta aşıdan olabilir mi acaba diye düşünmüştüm ama ondanmis demekki cok ilginc