Mommyyy_1 doğum kilosu baz alınır burada neden hastaneden çıktığı kilo diyorlar çözemedim mesela altı aylıkken de doğum kilosunun iki katına ulaşması bekleniyor.. o zaman da ama ilk hastaneden çıktığında şu kilodaydı şimdi iki katı sayılır mı diyemeyiz yani 😂