iki_prens_annesi_ Mommyyy_1 evet sadece anne sutunden ama sonradan yavasliyo kilo alımları 2 ayliken 5500 3aylikken 6600 du
Ufkummmm Sadecr anne sütüyle ilk ay 1200 gram aldı 3 kilo dopmuştu. 2 haftadır sütüm yeterli gelmiyor kesilmek üzere belki de mama yiyor günde 120 150 cc anne sütü ile besleniyor
bitterikolata Mommyyy_1 570 gram almış 500-1000 arası normal kabul ediliyor ikinci ay daha da artar diye düşünüyorum aldığı miktar beslemeye devam edip iki hafta sonra tartmanı öneririm eğer daha az olursa bi doktora danışırsın bu şekilde alırsa normal canım