Bızde hıp combıotıc kullanıyoruz 4,5 aylık cok sukur gazına cok ıyı geldı kabızlık hıc yapmadı kılo konusunda benım kızım nazlı zaten boyuna verıyor kılosunu cok kılolu degıl bende memnumum kılolu olmasada olur cok hareketlı zaten bı dk durmuyor ☺️Ortalamada kalsa yeterlı 🙏