22 günlük bebeğim var ve doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz mamayla besliyorum elimden geldiğince de emzirmeye çalışıyorum. Hipp kullanıyoruz 2-3 saatte 90 Cc bazende 60 cc yapıyorum. Bazen hepsini içmiyor dökmek zorunda kalıyorum mamayı sizler nasıl yapıyorsunuz ?