GirayinAslisi havvahiraninannesi zayıflama çayı ne acaba ve ise yarıyor mu ben nedense bu çay vs sağlıklı bulamıyorum diyetl e birlikte tüketildiği icin zaten, veriliyor diyor um aklımdan
Celestial havvahiraninannesi bu işin iradeli olup, karbonhidrat ve şekeri kesmekten başka yolu yok malesef. İradeyi bulabilsem benim de ihtiyacım vat ama kararlı olamıyorum.
Yerfistigininannesi Psikologanne95 sütünüz azalır biraz bekleyin bol su için zaten lohusa iken biraz olsa gidiyo kilolar bende dört aylık bebeğim bı iki denedim yok sütüm azalıyo kendimi güçsüz hissediyorum
elmaliturtam havvahiraninannesi kesinlikle diyetisyen eşliğinde verebilirsiniz Online diyet ile bir ayda 6.5 kilo gitti bile inanın gerçekten aç kalmadan emziren annelere özel diyet programı hazırlıyorlar. Boşuna yemişim diyorum artık süt yapan şey su+yeşillik+sebze
Hilalse havvahiraninannesi kaç kilo vermek istiyosunuz ??? Benim kilo problemi yaşadığım bir dönem vardı 77lere çıkmıştım hamilede değildim o zaman boyum 178 en az 68 olmak istiyordum 1 ay boyunca günde 3 litre su içerek sabah kayısı akşam kiraz sapı çayı ve günde 1 saat yürüyüş yaparak 66ya inmiştim belki sizdede işe yarar zaten 3 litre su içince yemek yemeye yer kalmıyor midede selülitlerimde azalmıştı
Zerr havvahiraninannesi Şekeri, ekmeği, hamurişi, pilav makarnayı kesin. Bebeklerinizle yürüyüş yapabilirseniz deneyin. Bol bol sıvı tüketin. Acıkınca kuruyemiş veya yoğurt ayranla geçiştirin
Eminos havvahiraninannesi karatay beslenmesi tavsiye ederim kesinlikle ac kalmiyorsunuz atistirma olayınız da olmuyor ben cok fazla atistirip kacamak yapiyordum 10 kilo bi verdim biraz ara verdim 1 haziranda yeniden basladim 6 kilo daha verdim 92 den dustum su an 78kiloyum
Yerfistigininannesi havvahiraninannesi vallah bende 170 boyunda 86 kiloyum ama afedersiniz got göbek başını almış gidiyo bazen liposuction mi yapsam diyorum bacak ve kollarıma eşime diyorum dalga geciyo sen önce boğazını kes diyo bak bakalım kalıyo mu ama yapamıyorum hiç sağlıklı da beslenmiyorum hamile iken çok iyidim şimdi ne bulsam onu yiyorum napalom nasıl zayiflayalim
Uykusuzzannee havvahiraninannesi canım seni bi posta etiketlem nekwa diye bayanın yazdıklarını oku ben 1 haftadır oradayım ınsan motive oluyor
Faymer Benimde 3 aylık bebeğim var süt olsun diye herkesi yiyıyorum ama ben hamilelikten öncede kiloluydum yani hep kiloluydum ama doğumdan sonra daha çok aldım😰22yaşındayım 100kiloyum 😰😔😔ne yapacağımı bilmiyorum kilolarımı veremiyorum😔😔
Cansinsen Faymer oohoo canım daha çok gençsin bilinç altına koy ben kilo vericem de ver yoksa önünü tutamazsın bak
Uykusuzzannee Faymer gider canım gider seni bi posta etiketleyeceğim nekwa dıye bir bayan olusturmus ben orayla motive oluyorum ıstersen sende bir bak
Gisemm havvahiraninannesi bende sizin gibiydim 73 kiloydum simdi 68 kiloya düştüm diyette yaptığım şeyleri söylersemse leslie den yarım saatlik spor yapıyorum yiyecek olarak herseyi yiyorum ama çok az porsiyon oluyo çocukların yedikleri kadar ara öğünlerde ise form kraker bisküviler le atistiriyorum hedefim 65 kiloya düşüp sonrasında 60 kiloya gelmek
sonsuz17 Ruya55 ben bebek bisküvi üç ana iki ara öğün yapıyorum tatlimi eksik etmem ama emzirme dönemi bebeğim de durmuyor çok hareketli alamıyorum
Ruya55 Minik_fasulyem27 bn hiç yiyemiyorum eskiden yiyebiliyordum oğlum hiç durmuyor ve bnde hiç iştah yok