Guguk teşekkür ederim evet eşim bizleydi evde karantinadaydı bizde her ihtimale karşı karantinaya girdik sende yok dediler ama içim rahat etmedi hafif de olsa belirti yaşadım ve korktum herşeyin hayırlısı ya ben 4 aydır dışarı çıkmıyorum güneşi falan unuttum o derece ona rağmen bizi. Buldu en çok buna üzülüyorum