Gunes_kiz Yigitkubraa inşallah hemencecik atlatırsın. Benimde çok başım agriyo ama gerçi ben Herşeyi kafaya taktigimdan galiba
Yigitkubraa Gunes_kiz normal bas agrisi gibi degil sanki kafaniza biri oturmus goz kapaklariniz agirlasmis acamiyosunuz farkli bisey inanin stres yapmayin sizinki kafaya takmaktandr ama sukredin biseyi kafaya takmayinn Rabbim sagliginzla sinamasinn gerisi Hallolur
Yigitkubraa Gunes_kiz hersey sende bitiyorbbende oyleydim herseye sinirlenir ve takinti haline getirirdim evlilik bana sabretmeyi ogretti bebegimde daha cok sabretmeyi ..simdi omcedennortaligi ayaga kaldiracgm seylere bile amannnn bosver napaym olmus iste deyip geciyorum …rahatlik gercekten buyuk rahatlik yipranmiyosun
Mom981 Yigitkubraa bebeklere sadece ağızdan örnek alıyorlarmış doğru mu ? Buruna sokmuyorlarmkş örnek çubuğunu.
Cakos Mom981 Agizdan da burundan da aliyorlar ornegi . Kizim 9 aylikken pandemi zamani zaturre gecirdi . Mecburen covid testi yaptilar ordan biliyorum .
Maviboncukk Çok geçmiş olsun, biran önce toparlarsınız inşallah. Bebeğinizi emziriyor muydunuz? Ya da aynı evdesiniz ya , bebeğe ilaç vs veriyorlar mı?
Yigitkubraa Maviboncukk hayir emzirmiyorum 7 aylikkem birakti gogsumu.. sadece bama 5gunluk bir ilac verdiler .bebegine fazla yaklasma desiler elonden geldigince korun desiler .odami ayrdim evde maskeyle geziyorum ve bebegimn herseyiyle esim ilgileniyor hatta yemegi falanda o yapiyor ikisiyle de temas kurmamaya calisiyorm
Yigitkubraa Aybarsefeee bebegime test yapilmadi .esimede yapilmadi .belirti olmadam asla test yapmiyolar .bu aeada emzirmiyorum
YABANGULUM Yigitkubraa çok geçmiş olsun, inşallah çabucak atlatırsınız. Özel hastaneler belirti olmadan da test yapmaya başladı bu arada.
Dezemet Yigitkubraa Cok gecmis olsun… komşunuzun çocuğu ile yakın temasta bulunmuş muydunuz. Yani kucağınıza alıp sevdiniz mi , yoksa aynı ortamda bulunmak mesafeli olunsa bile bulaşa sebep oluyor mu diye merak ediyorum.
Kumsalim1 Yigitkubraa nasil tedavi oluyorsunuz hastane ortami naisl müdahale naisl birde oglunu yaninizdami
Yigitkubraa Kumsalim1 evdeyiz biz ben o kadar agir gecirmiyorum diye evde tedavi oluyorum ekipler geliyor ambulansla ilac basliyolar 5 gunluk ..sonrasinda yine test yapilcak tabi her halukarda 14 gun karantinadasnz ailecek..
Yesimyusuf Yigitkubraa cok geçmis oksun rabbim şifanızı versin , tez zamanda atlatırsınız inşallah, dualarımız hep hastalarımızla 🙏
Yigitkubraa Ayseee27 test yapmaktam korktugunuz icinmi .eer varsa lutfen hidin cunku baskalarina cok kolay geciyor bi kronik hastaya bulastrabilirsnz ve vebali cok agir olur 😣
Ayseee27 Yigitkubraa yook yani biz hissetmeyince evdeyiz sürekli zaten ama koku kaybına test yapıyorlar mı artk herşeye test yapmıyorlarmş
Nursma Yigitkubraa geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda sağlığınıza kavuşursunuz 🌼 bebeğinizin ateşi kaç dereceye kadar çıktı acaba yakın zamanda benim kızımda ateşlendi 1.5 gün sürdü merak ettm siz böyle yazınca 🤷