Yigitkubraa 2 aylik bebegim var cok korkuyorum bende. Cunku ne kadar sinir savasi versemde benim akrabalarim cevrem cok dusuncesiz. Simdi hepsi siraya girmisler bebek dogdu diye ziyarete gelmeye. Gelme diyemiyoruz diken ustundeyim. Artik o kadar korkup uzuluyorum ki milleti kiramiyoruz diye allah korusun bebegime bulasir diye. Sayet benim akrabalarim covid olup yatsam birde gecmis olsuna gelirler 🤦♀️