Yigitkubraa benim de 4 buçuk aylik bebeğim var aylardir evden cikmiyoruz aşı vs dışında tek temasim esim olsun diye uğraşıyorum şimdi bayram geliyor kaynnamgil yakın illaki gtmemizi isteyecekler evlerine maske ile gidip mesafeli oturuyoruz sofrayi ayri kuruyoruz ama yine de korkuyorum çünkü koydeki insanlar nasılsa yok mantigindalar ve hep ic içeler geçen kısıtlı gttik bebege dokundrmadim surat yaptılar bi de ellemeseler de yakına gelip yuzune dogru konustular bayramda maske ve eldivenle versem mi diye düşünüyorum bilemedim bayramda yasak olsun istiyorum ama galiba olmucak 🤦♀️