Mertmete Handeay7 belki insanlar uzun zamandır bu kadar küçük ayda bir bebek görmedikleri için diyorlardır.bizde severken demiyormuyuz minik seni şuna bak küçücük diye seviyoruz.bence takılmayın siz yanlış anlamış olabilir misiniz acaba🌸 sizin içiniz rahatsa milleti boşverin.hiç de takılmam böyle şeylere çocuk sağlıklı mı sağlıklı,içim rahat mı rahat…gerisi boş.kilosu gayet iyi standartı yok bunun böyle şeyler yüzünden üzülen anneler olmayalım
Handeay7 Mertmete haklısınız belki de öyledir ☺️ ama bazen niyetlerini bilmek için içine girmek gerekmez, tarzından da bunu anlarsınız. Yine de dediğiniz gibi bunlara üzülen anneler olmamalıyız 🥰
babyyy13 Handeay7 bebeğim 2 kg 42 cm doğdu 7 aylık olucak boyu 65 kilosu 7 olmak üzere. Elimden geleni yaptım ben kendim biliyorum bunu. Bize de dr lar çok iyi baktınız diyor. Dr lara göre çok iyi gidiyor ne yapayım başkasını kim ne derse desin
Handeay7 babyyy13 elbet büyüyecek annesi. Ben de çok ufak bir bebekmisim ama büyüdüm kendi bebeğim bile oldu ☺️ sadece afedersiniz insanların dilini azıcık kesmek lazım 🤭
Mehtap-nur Handeay7 siz elinizden geleni zaten yaparsınız. Ki kolik reflü alerji hepsi çok zor. Ama şöyle de bişey var ki kilosu boyu soğum kilosu da hepsi gayet iyi. Düşük değil ki. Acaba o insanların aklına altı aylık bebekler filan mı geliyor? Sizinkisi gayet normal ve iyi
Handeay7 Mehtap-nur yaa teşekkür ederim☺️ insanlar biraz can sıkmak için konuşuyor. Çünkü virüs nedeniyle kimsenin yardımını kabul etmedik, evimize almadık kimseyi. Kendi başımıza başarmış olmamızı sindiremiyorlar biraz. Belki kötü düşünmüş oldum ben de ama öyle ☺️
BKumsal Emineyilmazz Siz annesiniz ve çocuğunuza sizden daha iyi kimse bakamaz. Onlar afkursun! Takmayın..
BKumsal Emineyilmazz Bizim insanımız herşeyi bilir, herşeyi doğru yapar.. Biraz tecrübe sahibi olması yetiyor insanlara.. Kimisi de artislik sökmek için bilmişlik yapar.. Kimisi de sırf konuşma olsun diye.. Egosal , saçma sapan şeyler işte 🙂 Dolayısı ile siz kendinizde şüphe duymayın. Belki eksikliklerimiz var ama asla yetersiz anne değiliz. Dünyanın en güzel ve en özverili dönemini yaşıyoruz. Keyfini çıkaralım 😎⚘
hypa Handeay7 çok yazık olmuş sütünüzü etkileyecek kadar önemseyip kafaya takmasaydınız keşke. en iyisi böyle insanlardan izole olmak tamamen. ben bilseydim kendi ablamdan ve beni etkileyecek kişilerden uzak durur görüşmezdim. ama insan bilemiyor işte pat diye fütursuzca konuşuveriyorlar. Allah yardımcımız olsun ne diyeyim ki…
Handeay7 hypa Allah sizin de yardımcınız olsun🙏 zaten bilseydik aminim birçok şeyi aynı yapmadık. Ama bilemedik, tecrubesizdik ve işin kötüsü hep bilenlerin gazabına uğradık.
Cicianneee Handeay7 Ya kusura bakmada neresini küçük görüyorlar o bebeğin benim kızım 2800 doğdu ilk ayında kilo bile almadı bebeğe laf yetiştirceklerine bi göz doktoruna gitsin o çok bilmişler
Handeay7 Cicianneee küçük de olabilirdi ☺️ mesele aylardır zaten tek başımıza bakmışız çok şükür sağlığından etmemişiz bi güzel şey çıksın ağzınızdan dimi ama yok.
Emineyilmazz BKumsal inan hep bakış açım buydu. Arkadaşımında bu konuda başı çok ağrıdı. Hep boşver deidm. Başıma geldi gözüme uyky girmiyor. 😟 Dediklerinle çok haklısın, ❤️
Gdogru Handeay7 evet canım kaynanam çok sever böyle yaratıcı tabirleri ♥️ kafası yamuk, cansız, kepçe, bu ikinize de benzemiyor nerden getirdiniz (3yıl hamile kalamadım, aklınca evlatlık aldınız demeye getiriyor) 😂😂
Handeay7 Gdogru ahh bu nasıl bir şey 😲 Allah kolaylık versin sizin işiniz daha zor, lafınız daha büyükmüş hakikaten 😔
Gayebsra96 Handeay7 biz de dört ay 10 günlük olduk 7350 kilo bacakları kalın bizim kininde sadece zayıf duruyor önemli olan sağlıklı olması kuzum boşver onları şişman olunca sağlıklı mi oluyor sanki..
Handeay7 Gayebsra96 maşallah bebişe 🥰🧿 elbette önemli olan önce sağlık ama sonra da sağlıklı düşünceler ve sağlıklı düşünceye sahip bir çevre ☺️
Zumrana Handeay7 ayrıca benim kızım 4200 gram doğdu ama kilo almadı ne yaptıysam olmadı insanlarda bana sürekli söylüyor ama napabilirm almıyor
Handeay7 Zumrana elbet alacağı gün de gelir, bir anda büyüyüverir🥰 Allah önce evlatlarımıza sonra bize sağlık versin🙏 olur olur gider.
Yigitkubraa Handeay7 canim benim bebegim 3800 gram ve 53 cmdogdu ve masallah her ay 1250 yada 1500 gram aliyordu yani 4.ayinda net hatirlamasamda 7.500 gram filandi gelisimi iyiydi boyuda iyi uzuyordu fakat 6.ayinda domuz gribi oldu 4 gjn hastanede yatti istahi tamamen kesildi o hareketli bebek gitti baygin surekli uyuyan bebek geldi .bizimkide kolikti ve bende senin gibi esimle buyuttum ne cektigimizi Allah bilir .ama kullari hep konusur ..bebegim o hastaneden cikti ama hersey tersine dondu .beninreddetti emmedi naptiysam olmadi tabi bende o gribe yakalandgm icin ilac kullandm ve sutum gittikce azaldi ve kurudu sonunda .mamaya basladik ama oglum cok zayfladi .simdi disardakiler zayf diyor ama rabbime sukur sagligi yerinde .Su anda da CoViD19 la mucadele ediyoruz yani yat kalk sukret sagligi yerinde ne hasta bebekler var onlari dusun ..kilo boy onemli degil oyle yada boyle buyuyolar dert etme bunlari canm ..cok uzun yazdm hakkini helal et🤦🏻♀️🤷♀️
Handeay7 Yigitkubraa vah canım benim vahhh😔 kiyamam o meleğe. Allah korusun kollasin. Bebekler hasta olmasin, anneler üzülmesin inşallah 🙏 Rabbim yardımcınız olsun en önemlisi o. Böyle anlatınca gerisi çok boş haklısınız 🙏
Yigitkubraa Emineyilmazz ah canim uzulme nolur bende ayni muameleye maruz kaliyorum ama gelisimj gayet iyi diplomali doktorlar oyle soyluyolar diye laf cakiyorum bosver takma ya sen cok guzel bir annesin ve semden baska kimse ona daha iyi bakamaz
Handeay7 Yigitkubraa canım ❤️ bizler çok güzel anneleriz. Şurada birbirimize böyle destek oluyoruz ya bence dünya güzel insanların hatırına dönüyor. Yoksa kötülük hepimizi icine alıp götürecek. Iyiki varsınız 🥰🙏
Tugceeeee12345 Handeay7 insanın etrafındaki ler sürekli açık arar çünkü gerçekten insanlar kıskanç ve kötü Beklemezseen üzülmezsin sen sadece bebeğini in sağlığını düşün ve kötü insanlara prim verme yavruna da Rabbim uzun ömür sağlık versin inşallah 😇
Handeay7 Tugceeeee12345 doğru 0 beklenti, rahat kafa ☺️ ama duygusal insanlarız biz. Öyle yetiştik yani. Kendi başımıza her şeyi başarabilecek dahi olsak, sevdiklerimizden sevgi dolu bir destek bekleriz. Ne yazık ki beklememek gerekmiş. Teşekkür ederim 🥰🙏
Sebepsiz_mekek Handeay7 Canım ağzı olan boş konuşuyor ben doğum yaptığım zaman kaynanam ay bu çok küçük. Demişti (4900) doğan kızıma.Şimdi 9 aylığız her aradığında yürümüyor mu diyor .Kendi annemde başkalarının çocukları şöyle kilolu diye anlatıyor. Ağzı olan konuşuyor. Ondan dolayı takma kafana canım. Hiç kimse yardıma gelince yardım edelim mi nasıl bakıyorsun diyen yok ama konuşmaya gelince boş laf yapan çok 🤦♀️
Handeay7 Sebepsiz_mekek ahh ne acı😔 neyseki bizler anneyiz. Neyseki yavrularımızın dogumu ile birlikte Rabbim bizlere ektra güç, kuvvet veriyor 🙏 herkes kendi yağında kavruluyor işte. Siz de üzülmeyin, evladınızın bahtı güzel olsun 🥰🙏