Dmrcnn çok doğru 👌 işte buna kızıyorum önce bir taktir edin. Eşim de, ben de hiç yenidoğan bebek bakmamisken dogumdan tutun da, hastanede ki ilk gecemize kadar her aşamada yalnızdık. Biz başardık. Bebeğimiz iyi olsun diye her türlü çabayı gosterdik evet bazen kötü oldu ama bizim degistiremediklerimiz var bu hayatta. Yavrumuzun birkaç ufak rahatsızlığı olmasını ben istemedim, engel de olamazdim. Fakat sanki ben emzirdigim icin bebeğim refluymus, alerjiliymis ve bunca zaman mama vermedigim için yavrum büyümemiş, yazik olmuş. Bunlar nasıl üzmesin bir anneyi. Ahh.