hypa ahh ahh bir de süt meselesi var değil mi. Aylardır güzel güzel emzirirken böyle diye diye, üstüne bir de yorgunluk eklenince sütüm azaldı şimdi mama da veriyorum daha rahatlamislardir ☺️ hadi bakalim mamadan mi, memeden mi ☺️ bu ay da sadece emzirirken aldığı kilodan fazlasını aldığını hiç sanmıyorum.