Seda1706yapı geregimi bilmiyorum ama iki ay uğraştım takviyeler mi dersin pekmezler neler neler ama sütüm aynı senin gibi gelmedi günde kaç sefer sagardım 20cc bile olmazdı ne piskolojilere girdim bu çocuk emmiyo beni annesi olarak bilmiycek tabi aglamalar hat saffadaydı o piskolojide bide gereksiz cahil insan yakıştırmaları aaaa mamamı veriyosun tepkileri bunların bi çoğunu yasadığından tedirginsin çok şükür kızım bu hafta yasını dolduruyo gayet sağlıklı kilo alımı iyi hastahane yüzü görmedik diye bilirim gelişimi iyi korkma yani yediği mama ya Görede degişiyo bu durum hatta şuan üzülüyorum ek gıdadan dolayı bırskıcak gibi istemiyo eskisi kadar da zaten ek gıda alıcağını zamanda desteklersen belli başlı besinlerlerle hiç bişey olmaz kuzucuğa sen çok güzel ve özel bi annesin unutma boşver milletin boş laflarını kuzuna yoğunlaş ☺️