ask Yesimgulcakir Yesimgulcakir hayir olmadi cok sukur ateslenmesi de olmasi kolay cikardi, insallah sizinkide kolaycacik cikarir ☺️
Narcicegi Seda1706 bugun 3 aylık kontrolünde dr a sordum. Normal dedi gelişimin bir parçası. elini ve sonradan da eline aldığı şeyleri ağzına götürmesi normalmiş bi ihtimal dişi de erken çıkabilirmiş
Mathilda Narcicegi hadi ya, tek avuntum diş idi 🤦🏾♀️ kaç kere yapıyor? Bir de sıvı yaptığı oluyor mu hiç
Seda1706 [bilinmeyen] bnde anlamadım bekleyip görücez ama her geçn gün artıyor salyalarda başladı bide çok huzursuz hep ağlıyo
Yasemin389 Bizde ayniyiz karni tok olduğu halde hep bas parmak agizinda sürekli bizde 4 aylık olacağız hayırlısı bakalım bazen çok huysuzlasiyo
AlyaBaby Seda1706 bizde 1 hafta sonra 3 aylık olcaz aynı durum bizde de var sanırım bürün bebekler aynı 🙃🙃