vera66 Deletedmom273 Hanımefendiler tekrar diyorum. Ben bu işin okulunu okudum 1 yetki belgesini aldım 2 beş yıldır bu işi yapıyorum 3 2,5 yıldır da bu iş üzerine kendi şirketimi yönetiyorum 4.
Saygısız üslubunuzu kendinize saklayın.
Benim elemandan çektiğimden daha çok müşteriden çekmişliğim de var. 2 trilyonluk evde oturup elemana banyo yapmayı yasaklayan ya da 1,5 lt colasını içti elemanı diye arayıp şikayet etmeye tenezzül eden.
Varoşluk parayla değil.
Ben de daha cevaplarınızı dikkate alıp cevap vermeyeceğim.
Saygılı ve seviyeli bir şekilde sektördeki rakamlar hakkında bilgi vermek istemiştim ama.
Siz merdivenaltı komisyoncularla devam edin.
Özel istihdam bürosu size fazla gelir belli ki.