Stellaa ben de merak ediyorum bu konuyu. Bebegim su an 6.5 aylik ben 1 martta ise baslayacagim. Sabah 7 aksam 7 bakici gelecek. Bebegin ek gidasini hazirlayacak. Her gun ev supurulecek cubku bebegimin tekrarlayan bronsiti var. Gerektiginde yemek hazirlayabilecek 2 haftada 1 de cumartesilere temizlige gelecek seklinde anlastik. Bu yil ben de maddi olarak zorda oldugum icin 2300 e anlastik. Iyi anlastigimizi dusunuyorum ama bursadaki diger arkadaslardan da fikir almak isterim