vera66 bahsettiğim yatılı bakım ücretleriydi öncelikle tekrar belirteyim. Kaldı ki bir evde hizmetkar olarak çalışmak; birinin yediği kabı toplamak, pislediği tuvaleti temizlemek, kirlettiği çamaşırını yıkamak inşaatta çalışmaktan daha da zor olsa gerek. Psikolojik anlamda da. Dolayısıyla bu paraları ve fazlasını veren de alınterinin karşılığını bilen de fazlasıyla var. Paranız yoksa almayın. Kimsenin emeğini de aşağılamayın.