Dilhunizade ben bunu kullanıyorum çok memnunum elektrikli de aldım lansinohun ama çok yavaş yani sizi oyalıyor manuel de canınız acımıyor ve çekim gücünü kendiniz ayarlayabiliyorsunuz bence önce bunu deneyin randuman alamazsanız elektrikli alırsınız o kadar para vermeden önce bunu denemenizi tavsiye ederim