Mommy_ size katılıyorum bende gereken düzende yaptım ama bende ki sorun süt varken sağım yapmaması yani makina sorunu🙄 çok şey denedim ama sütümün bol olmasına rağmen sağmadı makina. Doluykende aynı ölçek Emzirdikten sonra da aynı ölçekte süt sağdı. O yüzden bende doktorumun tavsiyesiyle eds uyguladım bollaştığını gördüm. Göğüslerim biraz yara olur gibi oldu ama lansinoh kremle idare ettim onu da. Ha bunlara rağmen sütüm yetmiyor benim. Geceleri yetiyor gündüzleri mama da takviye ediyorum. Çok cebelleştim bu konuyla yeme içme hususunda da çok şey yaptım hala da yapıyorum ama yettiremiyorum malesef. Konumuz neydi ben bunları niye anlattım şu saatte uyku sarhoşuyum hatırlamadım ama neyse 😂