Dilhunizade Ben bebeğim emerken hiç sağım yapmadım. Doğumdan sonraki ilk bir hafta küvözdeydi. Hiç emmemişken sadece makine sağımıyla sütümü getirdim ve çoğaldı. Gündüz iki saatte gece üç saatte bir her iki memeyi de 15 dk sağım yaptım. Daha sonrasında 3,5 aylıkken meme reddi başladı gündüz asla emmiyordu o zamanda yine mümkün oldukça düzenli sağım yaparak sütümü vermeye çalıştım. Önemli olan düzen sürekli memeyi uyarmak. Bir sağıp bir sağmazsanız verim alacağınızı zannetmiyorum