Merhaba hanimlar🤗 bir onceki açmış olduğum süt ile ilgili posttan da anlaşılabilir emzirme sürecinin benim icin zor ve mücadele icinde geçtiği. Herseyi deniyorum yiyecek,içecek,dinlenme vs. Ama pek bir ilerleme kattedemedim bir tek sağım yapmadim manuel sagim pompasinin sutu bitirmeeye sebep oldugunu duydum ne kadar dogru bilemem,eltim de böyle bir yorum yaptığı icin sizlere danışmak en mantıklısı varsa eger manüel pompa kullanan arkadaşlar onların da yorum yapmalarını istiyorum. Elektrikli uygun fiyata cift göğüs pompası buldum e bebekten okuduğum kadarı ile elektrikli sağım cihazları süt hormonlarını uyardığı icin sütü artırıyormuş vve bir cok yorum da bulunanlar olmus iki katına çıkardı sütümü ,bebegime yetmez iken şimdi dolapta stok yaptim,70 cc zor çıkıyorken 150 cc oldu tarzında. Ilk çocuğum ve bu ayin 24nde 3.ayimizi doldurmuş olcaz hic sagim işlemi yapmadım Allah nasip ederse sütü arttıracağını bilsem alicam ama bunun icin tavsiyelerinize ihtiyacım var.

Boyle bir urun baktim yorumlarınızı bekliyorum🙏🌸