210796 2 yıl emzirdim yapışık yaşıyoduk, gece saatte bir, yarım saatte bir
kalkıyodu sabaha kadar ağzında memeyle uyumak istiyodu, sırtım belim tutulmuş halde yedide kalkıp işe gittim 20 ay boyunca. Bağışıklığı için çok önemli anne sütünden aldığı vitaminler. Diğer gıdaları ömrü boyunca yiyecek ama anne sütü yalnızca iki yıl ve varken, emmeyi bu kadar severken gece rahat uyumak için bırakamazdım, ki öncesinde alerjik olduğu için 9 ay boyunca sebze meyveyle beslendim emzireyim diye. Ben kıyamadım ama sizi de çok iyi anlıyorum 3 aydır emmiyor oğlum 27 aylık şu anda. Ve uyuyorum. Çok şükür artık insan gibi uyuyorum. Geçiyor ve hemen de unutuluyor çekilen zorluklar. Umarım içtiği sütler baki kalır vücuduna bir faydası olur. Siz de sütünüz varken bıraktırmayın, ayrıca gına geldiği dediğimiz şeyi zamanı geliyor çok özlüyoruz. Emzirme duygusu, o bağ, emerken yanağımı okşaması, kendi saçlarını karıştırması hayatımda yaşayacağım en güzel duygulardan biriydi. Bunları çok özleyeceğim eminim…