210796 14 aylık oğlum doğduğundan beri emiyor, gece emmeleri 13 aydan sonra azaldı bazı geceler 2 defa uyanıp emiyor, bazı geceler 1 defa, bazı geceler de hiç uyanmadan sabah 5 6 gibi uyanıp emiyor. Ben 2 yaşından önce kesme taraftarı değilim. Ayrıca gündüz de düzgün bir sistematik şekilde emziriyorum. Uykudan uyanınca emzirip sonra öğünlere geçiyorum. Her istediğinde vermiyorum ayrıca “meme” dedirtmek istemedim “süt” diyoruz 🤭