Rzgr geceleri emmek için uyanmayan bir bebeğin var maşallah ne kadar güzel. Ama aksi olanlara bu şekilde sert ve ters konuşmasan çok iyi olurdu. 17 aydır sürekli gece emmeye uyanan, bazen 10 dk da bazen saattte bir uyanmaya ısrarla devam eden , 17 aydır gece üç saat deliksiz uyuyamamış bir insan olabilir karşında. Kimse nimetten mahrum bırakıcam vermicem tüh lanet olsun dememiş. Uykusunu düzene sokmak için , geceleri hem bebeği hem kendi 17 ayın ardından azcık deliksiz uyuyabilsin diye çaba gösteriyor insan. Anlayışla karşılamak lazım çünkü tekrar söylüyorum her bebek senin bebeğin gibi değil.