nur_eayni_h benim kizim da iki yasinda inanilmaz herseye herseye agliyor. Gidiyoruz birlikte bir odaya agliyor agliyor bitti mi deyince evet diyor gel sarilalim diyorum kosuyor anniimm diye sallamak nedir ya duserse ya olurse ya hayati boyu hasar kalirsa ya bilincaltina yerlesir psikolojisi bozilursa?bilmiyorum yani benim kizim ufacik dusunce cigerim patliyor sanki. Annelik cok farkli bisey.