nur_eayni_h Gamzeli ben de onu anlamıyorum annelikten anladıkları bu mu doğurduklarında hiç mi annelikten nasip almamışlar😠😞
Gamzeli nur_eayni_h hayir cocuk bu aglayacak hele o yaslarda kendilerini ifade edemiyolar ondan kizip agliyolar genelde zaten adi ustunde cocuk bir buyuk kadar yetecek akli yok akli o kadar olsa alti baglanir mi mesela aman hakkaten dediginiz gibi analiktan nasibini almamislar neler duyuyoruz neler yakan mi ararsiniz yemidogani logara atan mi ararsiniz agliyor diye yastikal bogan birakan evlatlik veren keske diyorum rabbim her isteyene dwgil de bakacak olana verse bakabilecek olana verse yani minicik bedenlere cektirmeseler😖😖😖
Deletedmom388 nur_eayni_h Cahillik biliçsizlik işte…İnternette gördüm sonradan,kadın şizofrenmiş zaten.Keşke tedavisini olsaymış ya da bebekle yalnız bırakmasalarmış.Ya o bebek düşseydi ne olacaktı🤦🏻♀️Aklımdan çıkmıyor ya
nur_eayni_h UmayNil hadi yapıldımhiç mi gözlenmez, kimse mi neden çocuğu almaya tenezzül etmemişler anlamıyorum🥺😔
nur_eayni_h Gamzeli aynen öyle , ki Rabbim bizden daha iyi bilir demek ki o çocuğu ona vermesi gerekiyormuş.. Rabbim yavrucağın Yardımcısı olsun, o onun gibi acı çekenlerin içini rahatlatsın İnşaAllah 😞
HeyArnold nur_eayni_h yani belli ki aklı dengesi yerinde değil.Keske hayat her çocuğun şanslı olabileceği adalette olsa ama değil malesef
nur_eayni_h HeyArnold zaten rahatsızmış heralde de Rabbim ona şifa versin o yavrucağın da acısını hafifletsin İnşaAllah 🤲🏻😔