zehraaaa123 onu hesaplamıyorum. Sağıp sağıp atıyorum dolaba, birikmeye başlarsa dondurucuya koyuyorum. Mesela 2 gün önce sağdığım sütü içiyor diyelim, o sütler bitsin diye yeni sağdığımı hemen dondurucuya atıyorum. Ama orada da 3 ay bekleme süresi olduğu için 1 ay sonra falan çıkarıp içiriyorum, onun yerine de yeni sağdığımı koyuyorum. Bu şekilde ilerledim hep.