Ayyss tabiki bozma benim ilk doğum yaptığım zaman göğsümden o kadar az geliyordu ki bebeğim küvezdeydi ve erken doğumla sezeryan olarak yapmıstım sırf sütümü verebilmek için sağıyordum poşete içinde 2-3 çay kaşığı sütüm oluyordu sen düşün yüksek moral bol su düzenli sağmayla arttı şükür kesinlikle strest yapma sütün en büyük düşmanı strest kesinlikle azaltıyor sütü