Bebeğim prematüre dogdu ne yaptıysam emmedi mecbur sağarak süt veriyorum. Başlarda sütüm yetmiyordu mama desteğine başladım ama düzenli sağımda gerçekten artıyor. Şuan günde 1 2 sefer mama onun dısında hep anne sütü veriyorum. Lansinoh 2 in 1 elektirikli kullanıyorum. 2 saatte bir sağmak zor oluyor evet saati saatini tutturamıyorum bazen 3 4 5 saat bile oluyor yalnızım evde eşim olmayınca ama süre uzadıkça sagdıgım sütte artıyor. Yani kafanı takma üzme kendini şuan sağdıgın süt bebegine yeter. Zamanla da artar inşallah 🙏