Ben avent almıştım ama bana akış hızı çok hızlı geldi begenmedim. Sonra Nuk’un biberon başlığını aldım. Başka bir biberona taktım. Civilden almıştım. Üstten delikli çok daha yavas akıyor. 1 numara olanı aldım ben. Şuan 47 günlüğü ve meme+mama olarak devam ediyoruz