Mysunshines17 doğduğundan beri meme+mama verdim canım malesef ilk 1 ay bu 30ml cam varya Ondan kullandım gerektikçe yüksek miktar amma vermemeye çalıştımçoğunluk emmişti 2. Ayda tamamen mama+memeye geçtik o zaman avent ve sağımdan sonra mamajoo dönüşümlü v3rdim 7 8 ay civarında mamjooya döndüm tamamen şuan 18 aylık süt iciyo4 şuan bazen mama halen kullanıyorum hic koku yapmadı icinde bezn kaliyor sut falan kalsa da yapmadı