Alazzz Memeyi tutuyorlar şükür o konuda bir sıkıntımız yok ama zaten azdan sürekli ağlayan bebekler oldukları için bir de üzerine şırınga ile mama verip onun da havasını bebeğe yükleyince iyice gaz krizi yasıyoruz hiç istemem emmeyi bırakmasını ama böyle de çocuklarım sürekli ağlama krizi içinde olunca hiç dayanamıyorum 😞