Belki linç edebilirsiniz ama başımdan geçen olayı anlatıyorum size ilk kızımda çok hafif bi sarılık vardı ve ben 1 saatte bir 2 saatte bir emziriyordum ve sarılığı bi türlü geçmiyordu 1 aylık doktor kontrolüne gittiğimizde doktorumuz çok kısa süreli emziriyorsunuz o yüzden anne sütü sarılığı olmuş uyutun bebeği dinlensin dedi ve dediğini yaptım 2. Gün de sarılıktan eser kalmadı halbuki çok yoruyormuşum emzirecem diye uğraşarak 😐 küçük kızımda topuk kanından sonra çenesini kitledi zar zor emzirdim uyanmadı bi kaç gün sonra da çenesini kitler uyanmazdı ve sarılık oldu değerimiz sınırda çıktı doktor 3 saatte bir emzir 1 saatte bir emzirerek sadece bebeği yoruyorsun dedi eşim de aynı şekilde uyardı 1 hafta sonra sarılık kalmadı 🤗3 ay 22 günlük ve 4 5 saatte bir bile emzirdiğim bile oluyor 😑