Oğlum yaşına girecek neredeyse, dün gibi hatırlarım. Hastaneden çıkmadan doktor geldi.
Kullanacağım ilaçları söyledi. Bebek içinde ilk 1 ay 2 saatte bir gece gündüz emzir mutlaka dedi. Ki bizim sarılık riskimiz yoktu. Hiç olmadı. Ona rağmen bin bir güçlükle uyandırıp 2 saatte bir emzirdim. İlk ay 1200 gram kilo almıştı.