Kızlar bebeğim 12 günlük ilk başlarda sütüm gelmedi ve kilo kaybı yaşadık hafif sarılık olduk ama sonradan düzene girdi şükür 5 günde 350 gr almış bile doğum kilosunu da geçti het gün düzenli kakasını çişini yapıyor öyle çok ağlamıyor ama bazen 2 saat uyanık durup 3 4 kere emiyor her biri en az 10 dakika şeklinde daha sonra bi uyuyor 3 saat çok nadir 4 saat uyuyor uyandırınca da asla emmiyor sağa sola bakıyor ağlıyor huysuzlanıyor ne zaman ki kendi acıkır o zaman. Etrafımdaki herkeste 2 saatte bir emzir acıkır diyor çok kararsız kaldım uyandırıp ısrarla emzirmeli miyim yoksa kendi haline bırakıp ne zaman isterse o zaman mi vermeliyim? Araştırdım kimi yazılar bebekler robot değil acıkınca ağlar ve kendi emmek ister zorlamayın yazıyor kimisinde 2 saati geçirmeyin çok kararsizim 😑