Annecim Bizimki aylardır böyle. Bi derdi olan bebek olsa gündüz uykusunu da uyumaz ya da farklı tepkiler de verir. Sorunumuz belli bizim, meme alışkanlığı. Odasını ayırmıyorum, yine bizim odamızda her zamanki gibi beşiğinde uyumaya devam ediyor. Sadece gece 12′den 3-4 civarı emmesi öncesine kadar uyanırsa babası uyutuyor 2 gecedir. Ben müdahale etmiyorum. Ve 2 gecede bile uyku süresi epey değişti, gündüzleri de 2 gündür daha bi keyifli. Bir ay sonra işe dönüyorum, bu süre içinde düzene sokmak zorundayım gece kesintili uyumasını.