Mervenurec1809 gozdeteacher merhaba postta yeni okudum yorumlarınızı . Sık gece emmelerini bırakabildiniz mi ? Bıraktıysanız nasıl yaptınız ? Paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻😊
gozdeteacher Mervenurec1809 Malesef bırakamadık. Postu açtığım zamanlar beceremedik. Birkaç ay sonra yine denedim en azından azaltmayı. Ama bi anda 2 diş patlattı, başarısız olduk yine. 15 aylık şuan, hala gece defalarca uyanıp emiyor. Hele ki diş zamanları. 😪
gozdeteacher mthnzbyd Merhaba 22 aylık oğlum ama kesemedik hala gece emmesini. Postu açtığım zaman niyetliydim ve denedim de ama sonrasında diş, aşı vs derken yine devam ettik. Hala geceleri sık uyanıyor emmek için.