MayneymisAltintop Bugün görüşünü aldığım 2. bi çocuk doktoru da gelişimi iyi olduğu için gece emmesini bıraktırabileceğimi söyledi. Onca yıl bu alanda çalışma yapanların bu konuda bildikleri vardır sanırım. Kaldı ki 6 aydan sonra gece beslenmesini bırakan ilk kez örnek değilim.
Saat başı emen bebeğin zaten bi anda sabaha kadar kesmek değil benim istediğim. Ama ortalama 3 saat kesintisiz uyuyabilmeli. Yine bunun için o 3 saat emmesini bekletmeyi öneren doktorların da muhtemelen bazı tecrübeleri vardır.
Gece beslenmesinde ilk kez dün gece değişiklik yapmaya çalıştım. Ama aylardır gece gündüz saat başı emmek istiyor. Yani uzak kalma, kaybetme korkusu gibi bi durum söz konusu değil. O korku olsa olsa bugün olurdu ama keyfi şuan gayet yerinde. Hatta son birkaç güne göre çok daha iyi, görüntülü konuşmada dün geceki emme değişikliğini bilmeyen ailem bile bunu fark etti.
Her gece iyice doyurup yatırıyorum biraz daha uyusun umuduyla. Ama olmuyor. Düşünün, kontrole gitmeden gece önce gece 12′de emdikten sonra sabah 4′e kadar 6 kez uyandı.
Gören duyan da beni oğlunu bile isteye keyfim için emzirmek istemiyor sanacak. 😔 Bi şekilde çözümler bulmaya çalışıyorum kendimce.. Nasıl daha az etkilenir, onu nasıl daha yorar, nasıl daha az strese sokar onun arayışındayım. Yüzde yüz doğru bi yöntem kullanmıyorum belki de ama bu şekilde başarılı olan anneler bu forumda da var araştırdığım kadarıyla. Başlarda ben de memede uyusun diyenlerdeydim ama olumsuz etkilerini görünce bazı şeylere dur demem gerektiğini fark ettim.