Ysmn99 ben ilk yoğurtla başlamıstım. 1 çay kaşığı, 1 tatlı kaşığı, 1 yemek kaşığı olarak yaptım her tadımı. Fakat yoğurda ara verdik bi alerji durumu olur gibi oldu. Sonra meyveleri aynı sekilde yaptım, sonra sebzeleri. Her 3 gün bitiminde alerjisi olmadığını anlayınca yeni bişey ekleyerek ilerledim. Bunlar bitincede çorbaya geçilebilir ben daha yeni geçtim çorbayada ☺️ Çorba dediysemde mesela havuç patates kabak haşladım içine biraz tel şehriye koydum blendırdab geçirip azıcıkda zeytinyağı ekledim o kadar ☺️ Soğanı ekleyeceğim yavas yavas, bir de siparişlerim gelince bebek tarhanası içireceğim böyle böyle et suyu, kıyma falan eklenecek menülerinin içine ☺️