Bütün yorumları okudum fakat 6.ayda 3 ara ögün yapanlarda var sanırım, benim öğrendiğim tadım ayında sadece günde 1 ögün tattırılan ürünün verilmesi önce yogurt sebze ve meyveler daha sonra kahvaltılık ürünler bitmeden çorba gibi yapıp vermek doğrumu tartışılır çünkü 7.ay da çorba olayına geçiliyo ve 7.ayında 2 en fazla 3 ögün yapılıyo 6.ay da sadece tek oda ara ögün tadımlık veriliyor yanlışmıyım?