Ysmn99 bende sizin gibiyim ilk tecrübem ☺️ Ama öğrendiğim kadarıyla şöyle ; ana öğünler yine anne sütü ya da formül mama, günde 3-4 öğünde ek gıda şimdilik. Ara öğünler yani.Sabah kahvaltı( ben daha yeni baslayacagım buna) , ara öğün meyve, öğleden sonra yoğurt( alerjisi yoksa tabi varsa ne verilir bilemiyorum 😕), akşamda sebze püresi , çorba vs gibi. Meyveyi sade püre yaparak ve ya irmikle, pirinç unu +tam tahıl unu karısımıyla muhallebi yaparak verebilirsiniz. Bende Vitma’dan sipariş verdim bebek irmiği, tam tahıl unu, bebek tarhanasI vs gibi şeyler. Bakabilirsiniz sizde ☺️