Pamuguum bana da üç ayda düzelir dediler, ağlamaktan dili boğazına kaçtı nefesi kesildi eğer fark etmesem bebeğimi kaybediyordum 😭 gaz krizleri, ıkınma ağlama bizde sadece çarşafta sallayarak uyutuyoruz, salıncak kurduk eve, o da işe yaradı, fön makinesi sesi telefondan hiç işe yaramadı, fön makşnesinş direk açıyoruz yaklaştırdık mı krizi gelmeden as da olsa sakinliyor. He ilk zamana göre her gğn değil haftada bir kaö güne düştü kolik saatleri. Ama asla sinirlendirme ve ağlatma dedi doktor. Hiç bir gaz ilacı işe yaramadı, idrarda enfeksiyon çıktı dün doktora gittik, bir eczane gaz için karışım yapıyormuş onu önerdi aldık, hepimizin hakkında hayırlısı, altı ayda geçer dediler kaldı üç ay, gündüz uykuları da azaldı kucapımda gezdiriyorum, kitaplar aldım sakinken onlara bakıp okuyorum, oyun halısında vakit geçiriyorum. Dönence dediler beşiğine al sakinleşsin onu sipariş ettim. Annemlerde genelde kalıyorum teyzesi ve annem çok oyalıyor sağolsunlar.