Pamuguum hayır ateş olmadı hiç, altını değiştirirken çiş yapmadığını fark ettim az rmdi diye düşündüm. Ama ertrsi gün kriz ağlamasındsn çok acı çekiyor gibiydi ağlaması değişik ti, nadir duydum o ağlamayı, sonrasında bezde turuncu, uçuk pembe lele gördüm idrarında, sonra emerken ağlama ya başladığında bezinden takip ettim evet çiş yaparken ağlıyor du. Günde iki kere çiş yapıp lekeyi görünce acil gittik doktora. Test verdik enfeksiyon cıktı. Antibiyotiğe başladık