Pamuguum ay benim kizim da Ayni 2,5 ayligiz ve saat 16 dan sonra allahim aklim cikiyo uyumuyo agliyo. yastigin uzerine koyuyorum dizimde salayip Oyle uyutuyorum gerci ondada 30 dk uyuyo kramp tan geri uyaniyo hava kararasiya kadar boyle Ne zaman hava Karardi benim kiz ondan sonra uyuyo damlalar yardimci oluyo Ama yinede o kadar degil benim doktorum da Ne zaman Yemek yimeye basladi ondan sonra gecer dedi Yani 6 ay girince bitecek anlican 3,5 ay daha sabir edicez baska care Yok Ne yazik ki eger bulursan banada haber ver bende o teknigi deneyim