Ysmnoz bende okuduğum ve araştırdığıma göre 2 yaşına kadar anneyle uyuması gerektiğini duydum bende öyle düşünüyorum 2 yaşında ayiracagim suanlik koynum onun bütün duygularını doyuma ulaştırmakta benim içinde büyük mutluluk 2mizde mutluyuz çok şükür ❤️