4.ayından beri odası ayrı şuan 8 aylık bir sorun yaşamadık ama tabi daha ayağa kalkamiyor bizimki sadece emekle pozisyonunu alabiliyor. Bende ilerleyen zamanları düşünüyorum açıkcası tırmanır mı düşer mi diye. Büyüyen beşiğimiz var korkulukları yukarda olduğunda düşmez diye umuyorum 🙄