Koza odasını ayırmak için 9 ay erken bir süre benim için, gece ilk blok uykusunu yatağında uyuyor (yatak odasında) gece ilk uyanmasında yanıma alıyorum ve deliksiz bazen bir defa uyanarak sabahı ediyoruz. Kendi isteği ile odasını ayırmayı düşünüyorum, biraz daha büyüsün. Çünkü atak ve diş dönemlerinde uykuları çok sık bölünüyor, kabuslar görebiliyorlar, ne zaman ki kabusların rüya olduğunu gerçek olmadığını anlayacak o zaman odasını kendi isteği ile ayırmak istiyorum.