Annevebebisi Ssd ay onu ben de sevmiyorum karşımdaki ağzını yayarak ciddiye almayarak konuşuyor gibi gelir
Annevebebisi Zerr yanlış telaffuz :/ bütün yanlış söylenen kelimeler beni üzüyor :( tabi ki benim de vardır ama kendime de üzülüyorum :)
Annevebebisi Yorgunanne1 bu kadar küçük meselelere takılma ya 😄 ben de merak ediyorum bakalım daha ne kelimeler çıkacak. İnsanların gıcık olduğu ama benim kullandıüım kelimeler var mı
Yorgunanne1 Annevebebisi 😁😁😁😁İllaki çkar bacm 😁😁 ayy erkekler birde başkan bakarmsn falan diyorlar ya deliriyorm 😁
hilaliii Annevebebisi ohooo takıntı konusunda bir numaralı insanımdır bence. Bir çok şeye takıntılıyım kelimelerde “k” harfi yerine “g” kullanılması gibi. Örneğin gaynanam derler bizim buralarda gıcık olurum.
Deletedmom14 Annevebebisi iyykk evet fişne de var. Birde eşki. Emrivaki şöyle ki ,bi anlam hatası oluyor .bazıları bana emir verme demiyorda, bana emrivaki yapma diyor .anlatabildim umarim😁
Annevebebisi Tugcee2390 ben de ya zamanla fobiye dönüştü :( bunu başka postlarda yazmıştım. Çok da takmamak lazım da elimizde değil :)
Usya34 Annevebebisi “Değil mi?” kelimesi yerine “dime?”, “falan” kelimesine “felan” denilmesine sinir olurum 😃